esraezgioz olmaz kıllanabilirsin yani 1 2 ay daha 1 de kullanabilirsin bi problem olmaz yani bende 6 ay olunca 2 ye geçmiştim 1 yaşında tamamen mamayı kestim vardı mama evde tabi yine acil durumda dışarda felan bazen veriyodum da şimdi 18 aylık tamamen normal yemekler yiyor