anniskomb Geçen kış bir e bebek bir tane de lcw vardı ama e bebekten daha memnun kaldım ordan alcam bu sene ikisini de galiba. Ben 23 derece de falan donarım açıkçası Isparta’da yaşıyoruz biz birde doğalgazı baya açıyoruz 25 derecede falan ideal oluyor oranın 23 derecesi antalyanınkiyle aynı olmuyor valla