Kızlar bebeğim 2 aylık bir kaç gündür hastaydı burnu tıkanıyordu ve hapşırık vardı doktoru sorun olmadığını mevsim geçişinden dolayı olduğunu söyledi burnunu yıkıyoruz serumla ciğerlerine inmemiş şükür yarın da aşılarımız vardı bir sorun olur mu acaba şu an sadece az bi öksürük var ateş yok