Mucizemoglum Iyi geceler. Bugün ensemde sanki biri oturuyormuş gibi bir ağırlık var. Kafam arkaya düşecek giibi oluyor. Internetten baktim tansiyon kalp rahatsizligi vs. Yaziyor. Niye böyle oldu acaba neyle ilgilidir, basina gelen varmi?
Elussule Merhabalar iyi geceler lütfen bir tansiyon takibi yaptırın dahiliyeye giderek çünkü tansiyon bu şekilde belirti veriyor annemden biliyorum