Babybloom biee23 kalkmıyor ben yapmıştım bir evimde. Ama gerçekten yapması zor. El alışkanlığı gerektiriyor. Bi de düz zeminde oluyor ama fayans üstünde mutlaka potluk olur gibi geldi
biee23 Babybloom Evet çok pahalı malesef herşey alt komşumuz fayans ustası ona yaptırmayı düşünüyoruz bizde. Görüntü olarak kötü çünkü 2 senedir idare ediyorum yaptırmam lazım artık