Ay yok aksine çokta rahatıımdır yemek konusunda. Karışım da yani öğünde çorba varsa bi o. Öyle muhallebi falan tarzı şeyler vermiyorum zaten de. Daha küçükken ara ara yine yapıyordu. Bu ara acayip sıklaştı. Yemeğe salça koyarken gördü geçen ona bile öğürdü😩