Bhrmcnr16 Merhaba hanımlar oğlumda 3 yaş konuşmasında bi tık gerilik var dil terapistine gidip memnun kalan yada farklı yol izleyen var mı kreşe gidiyor şuan zaten daha önce de gidiyordu ama hastalnınlxa kaldı nöbet ilacı kullanıyor