Serifekmroglu1 Önceki postumda şekerden şüphelendiğimi söylemiştim tahlil yaptırdım şeker yok gibi gözüküyor şükür ama düşük olanların ne olduğunu anlamadım doktorumuz da erken çıkacağını söyledi
endoplazmikretikulumiste Serifekmroglu1 kreatinin böbreklerle ilgili bişey değil mi tam da emin değilim ama