gzdesahiinn Merhabaaaaaaaaa☘️ Oğluşum 6. Ayına girmek üzere ek gıdaya geçeceğiz ama 4. Ayında farkedildi ki inek sütü alerjisi var başından böyle bi durum geçen var mıı ? Siz neler yaptınız biziii neler bekliyor 🥰 Fikir verirseniz sevinirim 🤍
gzdesahiinn jdjdjf vallahi muhakkak vardır ama gören yok galiba zaten bu süreç çok zor emziriyorsanız ama ek gıdada hiç bir fikrim yok 🤷♀️
gzdesahiinn sadmomy merhabaaaa şiddetli gaz ağrısı vücutta kozarıklık ve popoda pişik ben ne zamn yemeyi bıraktım hepsi geçti 🤗