Merhaba kızlar ikinci çocuğu düşündüğümüz için korunmasız ilişki yaşadık eşimle. Normalde adet döndüm dün başlması gerekiyordu 2 gündür hafif pembe ve kahvemsi lekelenme mevcut sildikçe geliyor daha doğrusu. Ped takmama rağmen hiç bulaşmadı. Önceki hamileliğimde böyle bir şey yaşamadığım için soruyorum. Yerleşme kanaması yaşayan var mı nasıl oluyor. Adet olcaksamda bir türlü başlamadı belki adet kanamasıdır diye test de yapmadım