Biliyorum öğle uykusunu kaldırmak için çok küçük.. ama öğle uykusu bana da işkence olmaya başladı artık. Dün sabah 7 buçukta uyandı akşam 10 bucuga kadar uyanık kaldı zorlandı ama uykuya dalarken biraz da olsa yine zorladı. Bu sabah 8 buçukta kalktı hâlâ uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım nolur yardım edin tavsiye verin 🙏🏻 ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım 😐 sürekli ağlıyor sürekli…