Merhaba anneler 4 aylık bebeğim var mama ile besleniyor anne sütü çok çok nadir alır. Son 2 haftadır biberonu ağzında tutuyor ve ağlıyor 4 5 saat aç kalıyor biberonu verince öyle bir ağlıyor ki genzine kaçıyor süt. Normalde yokken bile tutar sürekli yemeyi seven biriydi niye böyle oldu anlamadım. Ve emerken veya mama yerken karnında ses geliyor niye acaba bu durumu yaşayan var mı