Benim kızım Eylül’de 2 yaşına girdi . Tuvalet eğitimi için erken mi tam zamanı mı bilmiyorum. Lazımlık aldık. Çiş olduğunu biliyor oturuyor ama hemen kalkıyor yapmıyor da. Bezini gündüzleri takmıyorum ama altına yapıyor . Sürekli soruyorum çiş var mı diye ama yine altına yapıyor. Napacağız bilmiyorum. Sabır işi gerçekten 😒