Kızım 2buçuk yasında 1aydır grip 2tane antibiyotik bitti antibiyotik ictimi iyi bıraktımi boğazına vuruyo oksuruyo önce ishaldi kusuyodu gecti sonra grip oldu ateşlendi agzina vurdu yara içinde kaldı agzi tam iyi oldu derken gene boğaz ağrısı burun akıntısı napsam bilemedim 1aydır hastayiz gene doktora gidip antibiyotik vermek istemiyorum varmı bi önerisi olan şimdiden sagolun