crybaby Kızlar bebeğim iki aydan beri on günde bir kaka yapıyor bazen yapmıyor bile ben fitille yaptırıyorum ne yersem bu çocuk düzelir çok zorlanıyorum kolik aynı zamanda. Süt ve yumurta yemiyorum bu arada başka ne yiyip ne yememeliyim?
crybaby Deletedmom_206 Zeytinyağ direk içiyorum kuruyemiş her gün tüketiyorum takviye de kullanıyorum ımom latte vermişti doktorum ama yok işe yaramıyor
Hanabii Ben doktorumun önerisiyle mamasına sadece bir sefer her gün zeytinyağı damlatıyordum o iyi geliyordu kaka yapmasına.
Deletedmom_206 crybaby zamanla kasları güçlenip kendi yapmaya başlar. Ama siz devamlı fitil yaparsanız geciktirirsiniz
crybaby Deletedmom_206 yok on gün bekliyorum doktor öyle demişti bazen haftada bir kendi yaptığı da oluyor ama az değil mi yine de 4 aylık şuan
crybaby Deletedmom_206 evet canım bigaia verdi ama kaka yapamama durumu onu bir ay kullandıktan sonra başladı söyledim doktora bıraktık
crybaby Deletedmom_206 haftaya rutin kontrolü var tekrar soracağım olmadı başka doktora gideceğim artık