Kızlar ben hamile kaldığımda 65le kalıp 60a düştüm. Sonra dikkat etmediğim için 7 ay sonra doğuma 85le girdim 😂😂 doğumdan sonra direk 9-10 kilo verdim eve geldiğimde 76 kiloydum. 6 aylık bebeğim emzirmiyorum da. Evlendiğim kilo da 53… ve ne yaparsam yapayım kilo veremiyorum. Şöyle ki arkadaşım bana bi öneride bulundu. Sadece kahvaltı yap daha hiç bişey yeme. Ben bunu denedim ölüyprum sandım sgsgagahhagaha. Normalde de çok yemem sabah bi minik peynir sürerim küçük bi parça ekmeğe onla kalırım. Ama arada bi kahve vs geçiririm yani. Bide akşam yemeği.
Normalde asıl mesleğim muhasebe-İK ama antrenörlük için eğitimlere gitmiştim diyetisyenlerden eğitimler aldım bilgim de var. Ne yaparsam yapayım şuan veremiyorum. Şok diyet denemek istiyorum. Daha hızlı bir şekilde. Bana yardım edecek olan var mıııııı. En azından tecrübelerinizi anlatırsanız bende motive olurum