Merhaba anneler. Oğlum 19 aylık,3 gündür emziğini bıraktı,bıraktı derken kaybetmişti geceyi emziksiz uyuttum emziğini dün sabah buldum vermemeğe karar verdim ve sakladim,şimdi 3 gündür emziksiz uyuyor gün icindede vermiyorum gostermiyorum bile,tabi uyuttugum zamanlarda biraz mizmizlaniyor emzik için ama yinede vermiyorum oda uyuyor,artık emziği bırakmış gibi olduk sanırım.☺️Ya siz nasıl biraktirdiniz??