Kızlar herkese merhaba kaç gündür öksürük ve grip var bizde önce eşimde vardı grip ordan bana ordan da kızıma bulaştı ama eşim düzeldi biz hastayız kızım geceleri uyumuyor sürekli uyanıyor hafif öksürük var bendede aynı akşamları halsizleşiyorum üşüyorum galiba salgın var ne iyi gelir kızlar