SAkkaya07 bence bu kadar ölçülere takılma ya.doktot sana 90 yap dedi sen 90 yaptın.bebeğin iştahlı diyelim doymadı istiyor yine.e napcan sırf doktor dedi diye 90da mı bırakcan.her bebeğin ihtiyacı farklı.ben d eilk mamaya başlarken acaba kaç CC vercem napcam bilmiyordum hep soruyorudm ne kadar vereyim diye.ben mama yaptıkça bebeğimin doyup doymadıgını anladım.90 yaptım baktım bitti ağlıyor.bir dahakine fazla yaptım.baktım sustu.demekki bu kadarlıkşa doyuyor drdim.şimdi 4 aylık 3.5 ya da 4 saatte bir 160,170 CC içiyor.ama bunu kendi belirliyor ben kafama göre vermiyorum.