babybaskrt aynen canım inan her bebeğin gelişimi çok farklı ben oğlumu doyuramazdım göğüslerim dolu doluydu yetmezdi mama verirdim 4. Ayda et suyuna çorba içerdi oğlum ama kızım tam bir mız mız mama seçer biberon seçer mamanın sıcaklığı bile aynı olmasa kabul etmez ufaktan tattırıyorum diliyle itiyor bazı mamalara alerjisi var bebek yağı sürdüm vucudu hemen alerji oldu yani çok hassas oysaki abisine 5. Ayda ekmeği yemeğe bandırıp veriyordum şakasız 😂😂😂