defnevedoruk merhaba hanımlar kızım dolu dolu 18 aylık. Oyuncak kitap alışverişi yapıyorum hem kış geliyor hemde bayadır birşey almamıştım. Lego almak istiyorum onun dısında da aldıklarım var ekleyeceğim bana baska öneriniz varsa yazar mısınız? ilk kez lego alacağım fotosunu eklediklerimi alacağım onlar ilk etap için yeterli olur mu yoksa başka öneriniz var mı yazar mısınız? Bunları Aldım simdi Lego icin düsündüklerimi ekleyeyim
Laydaren defnevedoruk Yükselen zekanın kutu oyunları da güzel. Lego duplo sayı trenimi de severek oynuyor. Ama bir tane Lego seti almışsın o yeter şuanlık
Snowglobe defnevedoruk hubelino nun yeşil plağı var. Lego duplo nun muadili ve o seri ile uyumlu . isterseniz ona bakın yarı fiyatına almıştım zamanında ben. Bide 10913 nolu lego ilk aşama için iyi yeterli
Snowglobe defnevedoruk yükselen zeka nın konuşmaya başkıyorum kitapları var onlar da çok güzel ilerisi için .
defnevedoruk Snowglobe Laydaren yükselen zekanın konuşturan oyuncak diye bir kutusu var onu gecen yaz almıştım küçük diye kaldırmıştım onu bu kış çıkarsam olur o zaman
Laydaren defnevedoruk Olur olur, bu Çubuklu olanı diyorsun değil mi ? Yönlendirmeyle beraber oynayabilirsiniz onu. Bir de ringo diye bir oyunu var. Çorap gibi eşleştirme oyunu. Aynı olan hayvanı bulunca zile basıyorsun falan. Onu basite indirgeyerek başlayıp zamanla kartları çoğaltıp da oynayabilirsiniz