Bizde dün olduk aşı ateşine baktım 37.1 di ama kafası ve vucudu sıcak eller ayakları buz gibiydi korktum dedimki ateşi cıkınca düşürmek daha zor olur fitil vermişti doktor onu attım sonra sanki normale döndü gibiydi ama cıkmadı ateşi cok şükür cok huzursuzdu ama