Emziren bir anneyim bebeğim daha çok küçük eğer imkanım olur bir aksilik çıkmazsa bebeğimi 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum. Fakat dün öğrendiğim bir şey beni çok fena incitti. Emzirdiğim süre zarfında saçlarım dökülecekmiş. Doktora gittim kan tahlili verdim be tüm değerlerim çok iyi çıktı. Saçlarım vücudumda eksilen vitaminlerde dökülmüyormuş. Ne yapacağımı şaşırdım saçlarım çok sık ve çok gürdü. Hamileliğim boyunca bir tel dahi düşmeyen saçlarım şimdi öbek öbek dökülüyor. Bu ne zaman geçer dedikleri gibi emzirdiğim sürece dökülecek mi ?