0yasemin123 Merhaba 5 aylık oğlum var yaklaşık bir aydır oğlumda öksürük ve hapşırma var ama herhangi sağlık sorunu yok uykusunda bile öksürüyor sağlık ocağında birşeyi yok dediler ne yapabilirim
0yasemin123 annekadin21 evet salyası zaten aşırı akıyor çevrendekiler sürekli enfeksiyon kapmıştır diyorlar ama enfeksiyon kapsa ateşi falan yükselirdi yani enfeksiyonluk bir belirtisi de yok beni tedirgin ettiler
annekadin21 0yasemin123 benide öyle. Nenilazator alin. Onu uygulayın iyi geliyormuş bende aldım bekliyorum.gelsin onu yapacagim