Aydakisiyahedicikk KuzeyinAnnesi03 maalesef cok uygun zaten kullanılmadı ürün birde ben onu tamir ettirdim daha kullanışlı hale getirdim cırtları gevşekti tam bebeği saracak şekilde uzattırdım ayarını terziyede masraf ettim