Mesela biri hadsizlik yaptı, biri haksızlık yaptı. Öyle içime işliyor ki, aman lanet olsun diyip geçemiyorum. Düşünüyorum, içimden tartışıyorum,üzülüyorum…bunu kimin yaptığı da önemli değil üstelik. Şu dandik uygulamada, hayatta tanımadığım-tanımayacağım biri bile saygısızlık etse ( bu sabah oldu) hala içimde. 32 yaşıma geldim geçeceği yok bu huyun.