SweetMom__ Kizlar bir kaç gündür ayaklarımın altı yanıyor böyle bir yanma olamaz böyle şey yaşadınız mi ?
butterflyy_ SweetMom__ benim hep oluyor ya şekerden oluyor diyabet fazla karbonhidrat ve şekerli tüketim yapıyorsan suyu az içiyorsan