Yahu bunlar niye laftan anlamaz tamam kücük gelinim ilk cocugum ama bilincsiz degilim cahil hic degilim hicbirseyi arastirip emin olmadan yapmiyorum bebegime ama bunlar tutturmus hep kendi bildiklerini yapiyolar eline gecen cay veriyor cikolata yediriyor eltimmm kendi cocugunun yarim kalan biberon sutunu icirmeye caliziyor yav diyorumki disi cikiyor istahsizligi var ve daha 11 aylik süt dokunuyo henuz vermiyorum yok gene agzina tkisitirmaya calisiyorlar herseyi alişsinmis sonra gene benim lafima geliyolar cocuk her verdiklerini cikariyo yemiyor. Hala vermeye devam ediyorlar bide neymis acliktan hastalanacakmis zayifliycakmis. Felaket tellalligi kesiliyorlar. Istah surubu alda al alda alll ay yeter ben zaten biliyorum ne zamn yiyip yemiyceni söylüyorummm anlayan yok hep kendi bildiklerini sanki kendi cocuklari gibi kapiya dayanip cocugu ver diyip alip gidiyolar ısırıp deli gibi opüyolar ıyyy delircem artık patlamak üzereyimm 😤😤😤