Btltha benim de ikizlerim var biri kız biri erkek. Kız erkeğe göre daha iyi tutuyor kafasını ve vücudunu ama erkek ona göre biraz daha gevşek tam 2 aylıklar ama 36 haftalık doğdular bu yüzden de gelişimleri geriden geliyor olabilir bunu biraz kafama taktım ama erken olduğunun farkındayım yorumunuzu görünce sormak istedim 😊