Tugce92 Merhabalar oğlum iki buçuk aylık sünnet yaptırmak istiyorum yaptıran varmı acaba? Bazı annelerimiz yaptırmış bazılarımız memnun değil sizden de bileği almak istiyor 🤗
Seraaaap Tugce92 bnm oglum yptrdigimizda 2.5 aylikti inan ki cok rahattik bi2-3 saat zorladi sonrasi hic sikinti cekmedik cok sukur kucukken daha iyi
ertanmut Tugce92 bnde iki buçuk aylıkken yaptırdım çoook kolay bir sürç hareketlendikten snra çook zor bi sünnet kilodu alman yeterli bir hftada iyleşiyo cnm
ahmetseliminannesi Tugce92 ben 6 aylkkn yaptirdim canm sadece 1 gun sıkıntı cektim . Bence yaptır hicbi sorun olmaz hatta doktorumz keske kucukken getirseydin artk iyice hareketlenmistir cok aglar dedi de bebeğm şükür uslu o yuzden 1 gun cektik sıkıntı
Handeyvs Tugce92 50 günlüktü sünnet ettirdiğimiz zaman... (biraz acele oldu bizimki mecburi zaten aydan sonra ettiricektik) Cok çabuk iyileşiyor biz ilk gece sıkıntı yaşamadık sonraki gece biraz huysuzdu o kadar suanda gayet iyi
Jelibon88 Bence yapilmali ilerde akli başinda olduğunda epey zor oluyor kücük olduklari için ve hareket edemediği için çok çabuk iyileşiyor
Mstfcnr Bende 2.5 aylıkken yaptırdım çok rahattı iyiki yaptırmışız diyorum kesinlikle tavsiye ediyorum