Arkadaşlar 1 yaş aşısının yanında demire bakmak için kanda alıyorlarmış ama biz 9.ayda kan vermiştik yine alırlar mı ben kan vermek istemiyorum zaten demir içiyor.Yenidogdugunda sariligi vardı 2 haftada bir kan verdik delik deşik oldu yavrum kan vermesem olmuyor mu