nebutantana30 Bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı bebeğimde dil bağı ve dudak bağı var onun için göstermek istiyorum. Birde kadın hastalıkları için bu hastaneden bildiğiniz doktor önerisi varsa bekliyorum teşekkürler.
edaaksoy00 nebutantana30 benim kızımın da dudak bağı var ama Cocuk doktoru bakmıyor dil bağına genel cerrahi dudak bağına da kbb bakıyormuş bizi öyle yönlendirmişlerdi ama kbb gittiğimde kestirmeye gerek yok demişti kaldı öyle dudak bağı kadın doğum doktoru da Dilara kurt ben hamilekipimde hep ona gitmiştim cok memnun kalmıştım
annebalim_ nebutantana30 bende Yenı post açmıştım Konya’nın en ıyı çocuk doktoru Ankara sehır hastanesıne gecmıs bızım canım doktorumuz selvıhan yıkmaz ozdemır çok dua edeceksın bana bı melek kendısı
nebutantana30 edaaksoy00 ama dişleri ayrık bizimki çok kalın sizinki de öyle mi ayrık mı çıktı dişleri
edaaksoy00 nebutantana30 şuan benim kızım 11 aylık daha hiç dişlerimiz yok eğer öyleyse gösterin ben 5 aylıkken farkettim eğer dişleri ayrık cıkar sa tekrar götürürm
nebutantana30 edaaksoy00 çok kalınsa sizinde ayrık olma ihtimali var bi tanıdığımın kızınında var kızı büyük ve dişleri baya ayrık