nihalboler Merhaba kızlar bebeğim şu an 2 ay 16 günlük en son 2 aylıkken kilosunu ölçtürmeye gitmiştik 5100 gram demişlerdi şu an kaç kilo daha ölçtürmedik ama hemşire o gün kilosu fazla demişti sizce fazla mı? Hem emziriyorum hem mama veriyorum çünkü doymuyor
aysebb nihalboler Çokta fazla değil aslında ilk birkaç ay fazla kilo alıyorlar zaten 4. aydan sonra o kadar fazla almıyorlar hareketlenmeler vs başladığı için. Bence iyi şuan öyle çok fazla gelmedi bana
ebrarkusuum nihalboler doğum kilosu düşük mü de fazla dedi acaba fazla değil bence ilk 3 ay 750-1000 gram arasında almalıymış doktorumuz öyle demişti
iremdemirr18 @nihalboler sütünle emin ol doyuyodur sen ne kadar verirsen ver mamayı o zaten hep yer genelde açlık tokluk hissini bilmiyorlar 3 aya kadar. Ağlıyosa gaz sancısı vardır
jdjdjf nihalboler bence normal 4860 boyu 59 cm 2 ay 21 günlüğüz sadece anne sütü veriyorum . Üç kilo doğdu . Senin sütün yeter ona ne kadarcık mideleri var zaten