Bebegım 6 aylık Kızlar dün doktora gıttık dışkı testı ıstedı dün hastanede yapmadı doktur eve götür yaptığı zaman götürürsün dedi nasıl yapacağımı bılmıyorum. İdrarla karışmaması lazım dediler öyle de imkansız Ne kadar koymam lazım kaç dkk da teslım etmemız lazım