Arkadaşlar bebeğim şuan 18 günlük bebeğimde sarılık var değeri 15-16 ile 2 kere fototerapi aldık fakat çıkıyor yine. Doktor bazı kan tahlilleri istedi yaptırdık fakat birkaç güne çıkar değerleri demişti bugün çıkmış tahlilin genel adı RETİKÜLOSİT SAYIMI ve PERİFERİK YAYMA diye geçiyor. Eğer sonuçlardan anlayan ya da daha önce bu testi yaptırmış kıyaslayabilen varsa bakabilir mi çünkü aklıma çok takıldı değerler. Teşekkürler şimdiden 🙏