Arkadaşlar bebegim 3 ay 5 günlük. Ben öğretmenim ve çalışıyorum. Eşim de AVM de çalışıyor. İkimiz de kalabalık ortamdayız. Doktorumuz Bexeroaşıyı 3.5. ve 13 ayda. Nimennix de 4.6 ve 12. Ayda planladı. Ama bana cok erken geldi. Forumda hep 7 ya da 9 ayda başlanmış ama korkuyoruz o kadar beklersek bulaşır mı diye. Ne olur fikir verin erkenden yaptıran var mı