3 aylık bebekte hiç bu şekilde diş ağrısı duymamıştım çok erken bence doktormu soyledi diş die o dönemlerde genelde hep gaz sancısı oluyor bide dişten 3 ayda o kadar sağlayacağını düşünmüyorum çünkü hiç kimsede böyle birşey duymadım gazda çok şiddetli ağlıyorlar hele birde kolikse ortalık yangın yeri….