Saçlarım oldum olası kalın telli ve gürdür ne dalgalı ne düz deli gibi kabaran bi yapı. Yıllarca neler sürdüm hep ya az geldi ya yapış yapış ağırlık yaptı. Geçenlerde loreal expert 10 in 1 yağ deneyim dedim umudum da yoktu ama hayatımda ilk defa saçlarımı bakımlı hissettim yatıştı yumuşacık oldu. Evde çevirerek topuz yapıyorum dışarı çıkarken açıyorum dalga dalga fönlü gibi kabarmıyor ve mis gibi kokuyor çok tavsiye ederim