Bebeğim 48 günlük sol burnu sürekli tıkalı serum fizyolojik ile açıyorduk son günlerde aspiratör kullanmaya başladık tıkalı olması normal mi diye kulak burun boğazdan prof.randevu aldım herhangi birşey olmadığını fakat bebeğin çok zora kalmadıkça burnunu temizlemeyin ve aspiratör kullanmayın dedi burnun içinde travma yaratır dedi fakat bebeğim burnu sürekli yine tıkalı açmak zorundayım ve aspiratör konusunda tedirginim her gün siz nasıl yapıyorsunuz anneler öneri ve tavsiyeleriniz tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😇