merveidilakcay Kızlar sabah Bi uyandim burnu akıyor hapşırık da var şimdi burnunu actm uyudu ama nibulizetör le hava versem sakıncalı mıdır yaşayan var mı? Huzursuzluğu yok ilerlemesin diye napmam lazım genel durumu şuan iyi⅛
merveidilakcay ikitosbikannesiiii bizimde abisi rahatszdi burnu akıyordu bugün de bebeğim öyle ondan geçti galiba umarım ilerlemez burnunu açıp emziriyorum devamlı nibulizetör var ama verilir mj bilemedim sormak istedim
akyztgce Hava desteği verebilirsiniz benim bebeğimde şuan aynı durumda büyük kızımdan geçti en azından rahatlıyor huysuzlugu olmuyor ilaç vb. Birşey kullanmadığı için