bebisim54 Kizlar oglum 5ay 10 gunluk hapsurma ve burun akintisi var 2 gundr. Ates vs yok cok sukur ama agloyor surekli. Evse takip mi edeyim bir sure doktorami gotureyim bilemedim
cemilefe bebisim54 geçmiş olsun şimdi hastaneden dönüyoruz oğlum 15 aylık dün yuksek ateş vardı sabahı hapsuruk ve burun akıntısı salgın varmış doktor antibiyotik yazdı hafta sonu girmeden götürün isterseniz
zerda_arven bebisim54 benimde aynı durum kızım 5 ay 18 günlük ateş yok sukur burun akintisi ve hapsuruyor kararın kolool veriyorum bende napacam bilmiyom
ozgedemirci Beklemeyin götürün.benim kızımda ateşki değildi aynı sizin belirtiler vardı.bronşit dedi doktor ve hastanede yattık
bebisim54 cemilefe evden de pek cikmiyoruz ama ablasi okula gidiyor ondan bulasti buyuk ihtimalle. Cok huysuz zaten devamli agliyor
cemilefe bebisim54 aynen benimkide öyle devamlı ağlıyor daha kahvaltı falan yapmadım hicbirsey yemiyor ve devamlı emmek istiyor çok halsizim bizdende babasından bulaştı Allah im şifa versin insallah
bebisim54 cemilefe bende daha kahvalti yapmadim ayni sekilde agliyor uyymak istiyor ama cok az uyuyup uyaniyor
seymavmustafa Aynı durum bizde de var yeni doktordan geldim alerjik damla verdi bol bol burun temizliği yapın ateş olmadığı için şuan antibiyotik vermedi ateş öksürük olursa gel dedi tekrar 🫠
bebisim54 seymavmustafa bende birazdan gidecegim cok agliyor cunku bi gostereyim icim rahatlar en azindan gozleri kipkirmizi oldu