Oğlum 7 buçuk aylık gecelerimiz berbat geçiyor iki dişini çıkardı diş dönemi değil. 11den önce uyumuyor gece en fazla 2 saatte bir uyanıyor 1 buçuk yaşında da kızım olduğu için uyanınca onu uyandirmasin diye hemen alıyorum memeyi destek görmüş alışkanlık haline getirmis olacak ki memesiz uyumuyor ama bir saat sonra yine aynı sabah 7-8de en geç uyanıyor. Bir de ayaklarını kendine çekerek uyumak istiyor uykuya dalacakken de yavaş yavaş ayaklari düşünce kendini uyandiriyor geri çekiyor geri düşüyor aynı döngü… Pış pışlıyorum bazen 10-15 dk uyuyor yine ağlıyor ayaklarını kundak gibi yapıyım kendine çekmesin dedim rahatsız oldu tabi. Ne yapacağımı şaşırdım iki bebekle inanılmaz yorgunum uykusuzm artık kafam dönüyor dengemi sağlayamıyorum gündüzleri baş dönmeleri yaşıyorum ekstra aşırı gerginim destek olacak kimsem de yok
Ne yapabilirim neden böyle yardım edin bana psikolojim bozuldu 😓😓