karakaya00 Kızlar ablasından kardesıne geçti sanırım soğuk algınlığı. Doktor 3 aylık bebege bısey yazıyor mu? Yada doğal olarak ne yapmam lazım.
akyztgce karakaya00 çok geçmiş olsun öncelikle benim kızımda aynı durumda hicbirsey yazmıyorlar küçük olduklari için burun temizligi ve hava makinesi kullanabilrsiniz emziriyorsanız bol bol emzirebilirsiniz iyi geliyor rahatlatıyor ☺️