Anneyim11 Merhaba arkadaşlar 2,5 yaşında oğlum var dün test yaptım pozitif çıktı. Tekrar sezeryan olmak korkutuyor,zormu nasıl bir süreç aşırı stresliyim
akyztgce Anneyim11 4 ay önce 2. Sezeryanimi oldum süreç uzun yada kısa farketmiyor bence ve insandan insana aslında diratiyle ilgili kendimce sadece korkum vardı herşeyi bilerek girdiğim için dikilirken herşeyi hissediyorsunuz ancak acı ağrı yok o biraz tuhaf oluyor bildiğiniz burarak yapiyorlar odaya alindigimda narkoz etkisi bittiğinde de herhangi bir kötü durum gecirmedim normal ağrı oldu oda iğne yapıldı eve geldigimde de gündelik hayatıma devam ettim bir sıkıntı yaşamadım tek sıkıntım kanamam uzun süre bitmedi ilk sezeryanimdakiyle kıyasladigimda şimdiden hayırlısıyla sağlıcakla bebeginizi kucağınıza alırsınız inşallah ☺️
Biz4kisiyizkardes Anneyim11 2023 temmuz ayında 2. Doğumun oldu kızım 3 yaşındayken hamile kalmıştım ayağa kalkma vs ilkine göre daha kolay geçti benim için ilk doğumda ayağa kalktığımda ağlamıştım 🥲 sadece hava çok sıcak olduğu için zorlandım ilk doğum ekim sonuydu
zulis2024 Anneyim11 benim 2.sezeryanim daha kolay geçti açıkçası toparlanma sürecim. Aralarında 19 ay vardı üstelik iyi düşün kendini o şekilde yönlendir
kader539_ Anneyim11 ben 6 sene sonra 2.sezaryen oldum sizi korkutmak istemem ama benim ilki çok güzeldi ama bu çok ağrılı geçti çok ağladım 4 gün uzanıp kalkarken .ağrı kesiciler etki ediyordu ama yarım saat geçmeden dikişim yanıyordu Alev alev. Ama herkesin acı esiği farklı bir de ilk doğumda ben annemle kaldı bunda tektim belki ondandır bilemem
gktgemirshn Aynı bende 2. Sezeryanı olucam oğlum 13 aylık bu da süpriz oldu 5 haftalığım ilk sezeryanım kolaydı bu da nasıl olur bilmiyorum 🤦🏻♀️