5 ay 23 günlük benim kızım, bildim bileli gece öyle😀 o yüzden 4.ay atagı tık demedi pek bize, suan da atal döneminde gözüküyo mesela ama hep bu sekilde yapıyo gece, suan tek farkı emzik ya da mama işe de susturamıyorum sadece cığlık atarak aglıyo, kucagımda biraz sakinleşince veriyorum mamasını o da cok icmiyor yenş bşr huy daha geldi😀