Daha şimdi uykuyla ilgili post açtım. 1 yaşında kızım ama anlattiklarinizla birebir aynı durumu yaşıyorum. Bizimki asla diş değil emzik sürekli uykuda emiyor yorulunca bırakıyor o zamanda derin uykuya geçiyor. Ama gece 2 3 saat kadar uyanık kalıyoruz sebebini çözemedim neden hep ağlayarak uyanır ki. Allahtan yardım dilemekten başka birsey gelmiyor elimden. O saatlerde siz neler yapıyorsunuz