gizemvatansever metosunannesii ben liseye geçerken stresten olmuştum. O zaman ilaç kullanmıştım bişey kalmamıştı
gizemvatansever metosunannesii hatırlayamıyorum 15 sene öncesiydi. Galata’nın altında kuledibi göz hastanesi var oraya gitmiştim. Gözlerimi ağrıdan açamıyordum ne yazık ki
Yagmurun_annesi123 metosunannesii ilk başta damla kullandım. göz sinirlerim zarar gördüğü için ameliyat oldum .bu rahatsızlık ihmale gelmez .devamlı kontrol gerektiriyor.mutpaka doktora gidin