alpege7 oyun halısını 2 aydan beri kullanıyoruz. 3.5 aylığız. Diş olayı bebekten bebeğe değişir, ben 4 aylıkken çıkarmışım mesela. Bol bol resimleri büyük renkli kitaplar alıyorum, her seferinde resimlerine bakarak hikaye sallıyorum, zeka kartları ile ilgileniyoruz. Kendi çıngırakları ve ayıları ile oynuyoruz. Bazen müziği açıp kollarını ayaklarını hareket ettiriyorum, halinden memnun gözüküyor 😊🤩