Burada daha önce post açmıştım crp düşmüyor diye ama çok uzun zaman oldu belki batırlamazssınız.
Doğumdan 2 3 ay sonra sırt ağrılarım başladı böbreklerim ağrıyordu bende üşüttüm faln sanıyordum işte nane limon ıhlamur vs evde birşeyler yapıyordum daha sonra atak yaşamaya başladım her gece acile gidiyorum en ağır ağrı kesici alıyorum ama yine de ağrılarım dinmiyor bu arada çocuğu uyandırıp gidiyorum çocuk helak oluyor yanımda ne aile ne akraba eş dost var çocuğa yemek yediremiyorm uyutamıyorum sırt ağrısından kusmaktan falan beni acilde sürekli idrar yolu diyip gönderiyorlar crp değerim de en fazla 15 ve idrar yolumka alakalı hiçbir sorunum yok 2ay boyunca antibiyotik kullandım hafifliyor 3 gin sonra fha beter ağrı oluyor
En son memlekete geldik şuan yani muayene oldum falan dedim bütün tetkitleri istiyorum 1buçuk yıldır bununla savaşıyorum ben bakıldı edildi safra kesesinde çamur taş enfeksiyon falan var dedi ameliyat dedi 1ay antibiyotik tedavisi enfeksiyon kurusun diye daha sonra ameliyat.
Sorun şu ki biz izine geldik ve yarın gidiyoruz ben bu ilacı kullansam yaşadığım yerde kimse yok annem hasta şuan kaynnaam annesine bakıyor yatalak bende burada kalmak istemiyorum eşim yokken kv sürekli eşimi dolduruyor burada kalmıyor çocuğu getirmiyor vs diye eşimle bende şöyle düşündük ben şuan iyiyim ağır bi yiyecek yemekdikten sonra 2ay sonra tekrar izine geleceğiz gelmeden 1 ay önce ilacı kullanmaya başlayayım geldiğimde de ameliyata hazır olayım.
Yani bunu da buraya neden yazdım bilmiyorum ama gerçekten çok yoruldum sürekli kötülenip çocuğumu yüksünmekten