esiii Kızlar nasıl korunuyorsunuz yardımcı olun şu bacınıza bu arada emziriyorum ona göre öneride bulununn
kurabiyevarsimitvar esiii ben prezervatifleydi normalde bugün deri altı implant taktırdım bakalım neler gelecek başımıza
letubra kurabiyevarsimitvar implant çok kilo aldırıyor esiii off implant çok kilo aldırıyor diyorlar, ria ağır kaldırınca kayıyor hamile kalıyorsun diyorlar, prezervatifle hamile kalan çok kişi var. En sonunda kesip atıcam bu pıttığı ya
esiii letubra aman dur daha lazım 4-5 seneye 🤣 of valla korkuyorum 4 aylık bebegim varken hamile kaldım şuan oda doğdu 2 bebiş oldu bidaha böyle bişey olursa dillere düşeriz🤣🤣🤣
YorgunEbeviyen esiii geri çeklime ile spiral çıkartım şuan geri çekilme ile sipral 6 ay kulandım sırt ağrısı karın ağrısı falan filan derken dayanamadım çıkıratım perazatif keşıntı yaptı daha neler neler şuan eşim korunuyor umarım bir kaza çıkamaz 😄
letubra esiii ayyy çok zor. Doğum yapalı 52 gün oldu. İlişkiye girmek istemiyorum. Karnım şiş Bi şekilde 1 yaşına gelememiş çocuğumu emzirirken hayal ediyorum kendimi tüyler diken dikeen😄😄
Gaddar Spiral + geri çekilme 1 senedir bı kaza olmadı inşallah da olmaz çünkü ikinci çocuk asla düşünmüyorum Allah isteyene versin😂